mandag den 1. oktober 2012

Velkommen

Hjertelig velkommen til denne nyopstartede negleblog. Trods der findes mange af denne slags blogs, kunne jeg ikke lade være med at oprette endnu en, da jeg brænder for at vise jer mine kreative, anderledes og til tider tossede negledekorationer. Billedet jeg har postet i dette indlæg, hælder nok lidt til den tossede og knap så holdbare side.

Jeg så en der havde brugt multifarvet krymmel på neglene og tænkte, at jeg ville prøve det samme. Men da køkkenskabet ikke rummede andet en dette lyserøde krymmel, måtte jeg nøjes. Med disse ord, vil jeg springe ud i bloggens første step by step, hvor jeg beskriver, hvordan jeg har kreeret neglene efterfulgt af en parentes, hvor jeg skriver hvilken lak jeg har brugt.

Step by step
1. Læg et tykt lag top coat  (Konad)
2. Dyp neglene i en skål med krymmel  (Dr. Oetker)

Gennem denne blog vil jeg guide jer igennem nail art verdenen, så I derhjemme kan lave flotte og dekorative negle for små penge, i forhold til hvis I skulle gå til negletenkikkeren. Jeg gør brug af stamping nail art, 3D nail art, gele, akrylmaling, gel polish og meget mere. Så hvis du er træt af ensfarvede negle så følg bloggen og få ideer til, hvordan du kan få flotte og anderledes negle.

Det vil være lidt forskelligt, hvor tit bloggen vil blive opdateret. Det vil det af den grund, at jeg kun vil uploade noget på siden, når jeg har noget spændende at vise jer, fremfor at uploade noget mere eller mindre ligegyldigt hver dag. Men der skulle gerne komme minimum et indlæg pr. uge. Jeg glæder mig til at inspirere jer!

God søndag til alle ;)

2 kommentarer:

  1. Skal man også ligge top coat på til sidst? Og kan de holde en hel aften/nat i byen?

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke top coat på, på dette billede. Men hvis det skal holde en nat i byen, vil jeg foreslå et lag top coat eller to, da sukkeret ellers vil opløses når du vasker hænder :)

    SvarSlet