tirsdag den 2. oktober 2012

Exclusive

Disse negle er lavet på mine naturlige negle, før jeg klippede dem ned, da jeg har fået job i et køkken. Jeg synes, det er et meget fint og feminint design, til jer som godt kan lide lange negle. Til disse negle har jeg brugt stamping nail art og 3D nail art i form af rhinsten. Jeg bruger hovedsageligt materialer til stamping nail art fra Konad Denmark og Bundle Monster.

Step by step
1. Læg to lag af en transparent lyserød lak m/glimmer  (Chanel - Mica Rose 495)
2. Stempel mønsteret fra BM-224 fra Bundle Monster på ringfingerneglen  (Konad speciallak - White)
3. Placér en klar rhinsten i den ene side af tommeltottens tip med en dotting tool
4. Placér ligeledes en klar rhinsten i mønsteret på ringfingeren
5. Slut af med at lakere neglene med en top coat  (Konad)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar