torsdag den 18. oktober 2012

Top coat fra Konad


Mærke: Konad Denmark
Titel: Top Coat
Størrelse: 11 mL

Dette produkt bruger jeg hver eneste gang jeg laver negle, undtagen når jeg laver gelenegle. Af denne grund bliver denne top coat fra Konad denne uges favorit. Jeg bruger netop denne top coat, da den er hurtigtørrende og sørger for at mine negledekorationer ikke tværres ud, når jeg lægger en top coat. Især stamping har en tendens til at blive udtværeret når man lægger en top coat, hvilket man undgår med denne. 

Afslut altid et design med en top coat, også når du bare lægger en enkelt farve. Dette giver et skinnende og holdbart resultat. Når du skal lægge en top coat, skal du starte med at lægge et meget tyndt lag i et enkelt strøg, efterfulgt af et lidt tykkere lag, når det første lag er tørt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar