lørdag den 6. oktober 2012

Piece of Cake

Da jeg ikke kunne stå for det klassiske cupcake design, kreerede jeg mit eget. Her er mit bud på, hvordan sådan nogle skal se ud. De ser lidt komplicerede ud, men er egentligt ikke så svære at lave.

Step by step
1. Laker dine negle med en lys blå farve  (Hendes & Mauritz - Deep Sea)
2. Mal de lidt mørkere striber med en detaljepensel  (Hendes & Mauritz - Blue Sky)
3. Mal glasuren med en dotting tool eller en nail art pensel  (Tiger - nummer 58)
4. Dot det røde bær med en dotting tool og en rød neglelak  (Gosh - 587 Hot Coral)
5. Find nogle forskellige pastelfarver, og dot krymmel på med en dotting tool. Jeg brugte følgende farver: orange, lysegrøn, lyserød og lilla
6. Slut af med en top coat for at få et holdbart resultat  (Konad)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar