lørdag den 27. juli 2013

Marguerit Mark

Så fik jeg endelig et lille pusterum fra planlægningen af min søsters bryllup, hvilket jeg brugte på at lave et par sommernegle. Jeg beklager at bloggen er lidt stille for tiden! Jeg håber i kan bruge dette design til jeres sommernegle :)

Step by step
1. Lakér dine negle med en grøn lak  (Essie - Mojito Madness)

2. Stempel hvide blomster med et heldækkende mønster, jeg har brugt blomster fra prægeplade nummer BM16 fra Bundle Monster  (Konad speciallak - White)

3. Placér en gul prik i blomsternes midte med en dotting tool  (Hendes & Mauritz - Summer Sunrise)

4. Slut af med at lægge en top coat, for et skinnende og holdbart resultat  (Konad - top coat)

3 kommentarer:

  1. Hvor ER de fine :)
    Skal man bruge speciallak til stamping, eller kan man bruge alm. lak?

    SvarSlet
  2. Tusind tak MrsBaloui :)

    Man får klart det bedste resultat med speciallak og det er LANGT lettere at arbejde med end normal lak!

    Det kan dog godt lade sig gøre med få andre lakker, men jeg vil klart anbefale dig speciallakker, fx fra Konad :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte!

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet