fredag den 8. marts 2013

Stiletto

Her er lige lidt inspiration til jer der laver gelenegle :)

Step by step
1.
Start med at lave en forlængelse af neglesengen. Se hvordan man gør dette her.
2. Byg nu den spidse tip på forme. Start med at bygge den hvide kant nederst, og lad det hærde  (N4Y - White Snow)
3. Byg nu neglen længere, altså den spidse del, med klar gele  (N4Y - Clear Gel)
4. Dyp spidserne ned i glimmer efter andet lag gele. Det skal gøres før geleen hærder  (N4Y - Magic Dust White)
5. Byg neglen færdig med klar gele og fil kanter og overflade til.
6. Læg en UV top coat, placér rhinstenene på ringfingerneglen og lad top coaten hærde  (N4Y - Gel UV Seal)

2 kommentarer:

  1. Er det ikke besværligt at lave forskellige ting med så lange negle? :D fx. skrive med en kuglepen/blyant, skære grøntsager, lage make-up osv? :D
    Jeg tænkte på om du ikke vil være med i min konkurrence på min blog hvor du kan vinde en blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
  2. Hej Anna (:

    Vil du høre en hemmelighed? :I Jeg havde kun disse på venstre hånd, hæhæ :D Jeg lavede dem til en konkurrence, og måtte file dem ned dagen efter, da jeg arbejder i et køkken. Jeg kan godt have lange negle på begge hænder, men jo, alting bliver mere besværligt, især at skrive på en pc :b Men man må "lide" for skønheden :D :D

    Jo, det kigger jeg da lige på :)

    SvarSlet